Segment rynku a wyszukiwania

Segment rynku a wyszukiwania

Dane z witryny comScore mówią o ilości wyszukań związanych z poszczególnymi segmentami rynku. Dowiadujemy się z nich, że największą popularnością cieszą się wszelkiego rodzaju zasoby Czytaj dalej

Wyszukania transakcyjne i adaptacja

Wyszukania transakcyjne i adaptacja

Jest to ostatni artykuł z serii Zrozumieć rodzaje wyszukań. Opisujemy w nim rodzaj wyszukań jakim są wyszukania transakcyjne oraz funkcjonalność, która ma na celu ułatwienie korzystania z wyszukiwarek jakim jest adaptacja. Czytaj dalej

Rodzaje wyszukań w Google

Rodzaje wyszukań w Google

Podstawowym celem użytkowników wyszukiwarek internetowych jest zdobycie informacji. Zapytania mogą jednak przybierać różną formę. W celu stworzenia optymalnej strategii marketingowej w Internecie dla konkretnej strony internetowej, jest psychologiczne zrozumienie występujących tendencji. Czytaj dalej

Cel istnienia wyszukiwarek

Cel istnienia wyszukiwarek

Celem wyszukiwarek jest dostarczenie jej użytkownikom jak najdokładniejszych wyników na ich zapytania. Liczy się nie tylko odpowiedź na zadane pytanie, ale również jak najkrótszy czas w jakim się ona wyświetli. Czytaj dalej

Czy warto reklamować się w internecie?

Czy warto reklamować się w internecie?

Według danych WrareSocial.com w 2011 użytkowników Internetu było około 2 miliardów, obecnie jest to 3 miliardy 419 milionów. Jest to ogromny wzrost, który jasno pokazuje jak wielkim zainteresowaniem cieszy się to medium przekazu, dlatego warto zainteresować się możliwościami jakie ze sobą niesie. Czytaj dalej

Optymalizacja stron internetowych

Optymalizacja stron internetowych

Nie wiemy, jakie dokładnie czynniki są brane pod uwagę podczas wyznaczania pozycji poszczególnych stron przez największe wyszukiwarki internetowe. Istnieje jednak kilka czynników, których znaczenia możemy być pewni. Czytaj dalej